Als je start bij een nieuwe organisatie moet je vaak een hoop praktische zaken regelen. Op je eerste werkdag krijg je inloggegevens waarmee je toegang krijgt tot ons netwerk en ons intranet GGZ inSide. Vanaf die plek kun je aan de slag.
Voor nu alvast een paar zaken.
Een netwerkaccount aanvragen
Je teammanager of leidinggevende heeft een netwerkaccount voor je aangevraagd. Van haar of hem ontvang je op je eerste werkdag je inloggegevens.
Wij werken met Google Workspace en bewaren al onze data in de cloud waar zij optimaal zijn beveiligd.
Een laptop of telefoon aanvragen
Een laptop of smartphone nodig voor je werk? Vraag hem aan via je afdelingsmanager of leidinggevende.
Alle mogelijkheden vind je op ons intranet GGZ inSide.
Storing doorgeven of melding maken
Geef makkelijk en snel een storing door of maak een melding bij de servicedesk ICT en de dienst facilitair & huisvesting met ons selfservicesysteem TOPdesk.
Declareren en loon
De aanvraag voor vergoeding van je reiskosten voor woon-werkverkeer of een NS Businesscard kaart voor het openbaar vervoer regel je tijdens het onboardingsproces.
Kosten voor dienstreizen declareer je makkelijk zelf in ons personeelssysteem AFAS. In AFAS kun je ook gegevens als je woonadres of bankgegevens aanpassen en vind je je loonstrook en jaaropgave terug.
Parkeren
GGZ inGeest heeft slechts een beperkt aantal parkeervergunningen van de gemeente gekregen die voor eigen medewerkers gebruikt kunnen worden. Het is daarom niet mogelijk om elk verzoek voor een parkeervergunning te honoreren.
Een parkeervergunning vraag je aan via je leidinggevende en een formulier in ons personeelssysteem AFAS. De aanvraag wordt in behandeling genomen door de afdeling HR of Facilitair (afhankelijk van de locatie). Je ontvangt via hen bericht of een parkeervergunning beschikbaar is.
Voor een parkeervergunning betaal je altijd een eigen bijdrage.
Wij staan voor je klaar
Kom je er zelf niet uit? Geen nood! Wij staan voor je klaar.